Přihlášení
Jméno Heslo
Nejste členem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se. Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
Team Speak
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
F1 2014
1.L. Pohančeník215
2.M. Pálfi130
3.P. Cink88
4.P. Jiránek84
5.L. Viskot54
6.J. Valeček50
7.A. Gacík41
8.V. Maliár32
9.J. Kurtiš32
10.J. Boško24
Octavia Cup
1. L.Viskot 116
2. V.Schenel 115
3. A.Gacík 83
4. J.Boško 66
5. P.Cink 58
6. M.Dlužík 57
7. A.Buchta 57
8. K.Jahna 44
9. R.Hanousek 40
10. M.Petříček 39
PSC 2014
1. L.Pohančeník 158
2. R.Šindelka 123
3. R.Hanoušek 71
4. M.Hemmer 70
5. M.Palfi 62
6. P.Jiránek 61
7. M.Vons 60
8. P.Králiček 52
9. M.Dlužík 41
10. O.Brhel 36
návštěvnost
TOPlist
F1 2013: VC Japonska-Tiskovky
F11. Andrej Borotovský

Závod prebehol tak, že ma vôbec nezaujimal. Pretože ma admin nuti pisať tlačovku, tak hovorím, že sa šlo na vode ako na vode a dopadlo to ako dopadlo.

Ad revidendum... Boh vie kedy

2. Ján Boško

Tento rok je pre mňa nie dobrý. Zdravotné a osobné rodinné problémy si vyžiadali stopku v pretekaní a volant mi chýbal. Po dvoch mesiacoch, kedy som na trati nespravil ani kolo som sa vrátil, ale zo šprint sérií rovno do endurance. Tam som zbieral nové skúsenosti a naučil sa pracovať s autom viac. Sezóna skončila a ja som sa chcel vrátiť späť do kolotoča F1. Vďaka nerozvážnosti (pekné slovo, ktoré nahrádza vulgárnejšie slovo) Róberta Eckera a pomoci môjho parťáka Andyho Gacika, som sa mohol vrátiť do svojho auta, s ktorým som toho moc neodjazdil.

Tréning: Začalo sa pre mňa znovu testovanie módu, s ktorým som mal odjazdené minimum. Chovanie auta som pochopil po dvoch dňoch na trati suchej, vlhkej, mokrej ale aj rozpálenej alebo chladnej. Set som dával pomaly do kopy a mal som v talóne sety dva pre suché, ale aj mokré preteky.
Q1: Jediný cieľ a to postup do Q2 sa začal napĺňať hneď prvom rýchlom kole, kedy na mokrej trati som zajazdil čas, ktorý stačil na postup. Mokro mi sedí a preto som nepochyboval, že sa do Q2 nedostanem. Tu som si všimol, že jeden pretekár išiel na supersoftoch, čo by malo byť vyšetrené.

Q2: Nešlo mi o nič, zajazdil som 6. čas a po penalizáciach som bol na 4 mieste.

Race: Mokro, potešil som sa, lebo som vedel, že budem silný. Keďže mi chýbal ukazovať vlkosti trate, musel ísť na pocit. Štart nič moc, prepadol som sa, a v prvej dvojzákrute chyba, ale aj tak tretie miesto, ktoré som v polovici druhého sektoru zlepšil a išiel na prvom mieste. Keďže očividne trať osichala, z dvoj a pol sekundového náskoku nebolo v polovici druhého sektoru nič, a tak som Andreja Borotovského pustil pred seba, keďže bojovať nemalo zmysel. V ďalšej fáze pretekov som prezul na intermediálky a začal Andreja sťahovať. Až som ho vďaka jeho chybám stiahol na 7 sekúnd. Potom spravil chybu a na tom istom mieste aj ja. V tom čase sme mali obaja náskok na tretieho celé jedno kolo a tak som vedel, že pódium je isté a tak som si už len užíval svoj prvý štart. Po polovici pretekov, kedy sme jazdili už len traja prišlo rozhodnutie RED FLAG a tým sa trom statočným ukončilo putovanie japonským nevyspitateľným počasím. Zamierili sme do boxov a preteky boli ukončené. Po dvoch dňoch čakania padlo rozhodnutie a výsledky boli nakoniec vyhlásené za oficiálne.

Do budúcej VC ma však čaká veľa práce, aby som dokázal svoje miesto v TOP 5 v pretekoch a aby sme na konci sezóny s RED BULLOM slávili titul medzi konštrukrérmi. Pri dobre zvolenej stratégií sa dúfam dočkám aj ďalšieho pódia a opäť zasadnem a napíšem pár riadkov.

3. Jarek Valeček

V kvalifikaci jsem odjel jen tu první protože po zkušenosti z minulého týdne s nevyzpytatelným počasím jsem druhou raději ani nejel což asi byla dobrá volba protože se zase ukázalo že tenhle mód to pěkně mele.
Do závodu jsem nakonec startoval z boxů protože jsem nestihl nastavit auto a postavit se na trať. Ale již v prvním kole byla trať i její okolí poseta jezdci kteří na mokru nezvládli své monoposty a během prvního kola jsem se dostal z 15 na 11 pozici. V podobném duchu pokračovaly i další kola a soupeři postupně ubývali.Mně se taky nevyhly menší karamboly ale vždy se to nakonec obešlo bez většího poškození ale mokro na okruhu v Suzuce
je velice zrádné a menší jezdecká chybička a už to jelo jako po másle.Pak byl závod přerušen a v tu chvíli už jsem byl na 3. a zároveň posledním místě a ztrátou kola na vítěze tak jsem byl zvědav jak to nakonec dopadne. Toť vše.
Komentáře
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
Přidat komentář
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
Servery
F1 2014 IP: 88.146.196.246:34050
Live Timing


Octavia Cup IP: 88.146.196.246:34200
Live Timing


PCC

IP: 88.146.196.246:34100
Live Timing


Shoutbox
Pro přidání zprávy do shoutboxu, musíte být přihlášeni.

  mert34
23/07/2023 00:06

  mert34
21/07/2023 21:23

  mert34
18/07/2022 10:28

  mert34
07/07/2022 15:43

  mert34
19/10/2021 10:20

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
23/09/2021 17:02

  mert34
04/05/2021 01:23

  mert34
03/01/2021 22:26

  mert34
03/01/2021 22:26

Design and Code by Power-Design
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2010. Under GNU Affero GPL v3 licence.
Apycom jQuery Menus