|
Přihlášení |
|
|
Team Speak |
|
IP: 88.146.196.246
Heslo: stejné jako na servery
|
1. | L. Pohančeník | 215 |
2. | M. Pálfi | 130 |
3. | P. Cink | 88 |
4. | P. Jiránek | 84 |
5. | L. Viskot | 54 |
6. | J. Valeček | 50 |
7. | A. Gacík | 41 |
8. | V. Maliár | 32 |
9. | J. Kurtiš | 32 |
10. | J. Boško | 24 |
|
1. | L.Viskot | 116 |
2. | V.Schenel | 115 |
3. | A.Gacík | 83 |
4. | J.Boško | 66 |
5. | P.Cink | 58 |
6. | M.Dlužík | 57 |
7. | A.Buchta | 57 |
8. | K.Jahna | 44 |
9. | R.Hanousek | 40 |
10. | M.Petříček | 39 |
|
1. | L.Pohančeník | 158 |
2. | R.Šindelka | 123 |
3. | R.Hanoušek | 71 |
4. | M.Hemmer | 70 |
5. | M.Palfi | 62 |
6. | P.Jiránek | 61 |
7. | M.Vons | 60 |
8. | P.Králiček | 52 |
9. | M.Dlužík | 41 |
10. | O.Brhel | 36 |
|
|
návštěvnost |
|
|
|
F1 2013: VC Japonska-Tiskovky |
|
1. Andrej Borotovský
Závod prebehol tak, že ma vôbec nezaujimal. Pretože ma admin nuti pisať tlačovku, tak hovorím, že sa šlo na vode ako na vode a dopadlo to ako dopadlo.
Ad revidendum... Boh vie kedy
2. Ján Boško
Tento rok je pre mňa nie dobrý. Zdravotné a osobné rodinné problémy si vyžiadali stopku v pretekaní a volant mi chýbal. Po dvoch mesiacoch, kedy som na trati nespravil ani kolo som sa vrátil, ale zo šprint sérií rovno do endurance. Tam som zbieral nové skúsenosti a naučil sa pracovať s autom viac. Sezóna skončila a ja som sa chcel vrátiť späť do kolotoča F1. Vďaka nerozvážnosti (pekné slovo, ktoré nahrádza vulgárnejšie slovo) Róberta Eckera a pomoci môjho parťáka Andyho Gacika, som sa mohol vrátiť do svojho auta, s ktorým som toho moc neodjazdil.
Tréning: Začalo sa pre mňa znovu testovanie módu, s ktorým som mal odjazdené minimum. Chovanie auta som pochopil po dvoch dňoch na trati suchej, vlhkej, mokrej ale aj rozpálenej alebo chladnej. Set som dával pomaly do kopy a mal som v talóne sety dva pre suché, ale aj mokré preteky.
Q1: Jediný cieľ a to postup do Q2 sa začal napĺňať hneď prvom rýchlom kole, kedy na mokrej trati som zajazdil čas, ktorý stačil na postup. Mokro mi sedí a preto som nepochyboval, že sa do Q2 nedostanem. Tu som si všimol, že jeden pretekár išiel na supersoftoch, čo by malo byť vyšetrené.
Q2: Nešlo mi o nič, zajazdil som 6. čas a po penalizáciach som bol na 4 mieste.
Race: Mokro, potešil som sa, lebo som vedel, že budem silný. Keďže mi chýbal ukazovať vlkosti trate, musel ísť na pocit. Štart nič moc, prepadol som sa, a v prvej dvojzákrute chyba, ale aj tak tretie miesto, ktoré som v polovici druhého sektoru zlepšil a išiel na prvom mieste. Keďže očividne trať osichala, z dvoj a pol sekundového náskoku nebolo v polovici druhého sektoru nič, a tak som Andreja Borotovského pustil pred seba, keďže bojovať nemalo zmysel. V ďalšej fáze pretekov som prezul na intermediálky a začal Andreja sťahovať. Až som ho vďaka jeho chybám stiahol na 7 sekúnd. Potom spravil chybu a na tom istom mieste aj ja. V tom čase sme mali obaja náskok na tretieho celé jedno kolo a tak som vedel, že pódium je isté a tak som si už len užíval svoj prvý štart. Po polovici pretekov, kedy sme jazdili už len traja prišlo rozhodnutie RED FLAG a tým sa trom statočným ukončilo putovanie japonským nevyspitateľným počasím. Zamierili sme do boxov a preteky boli ukončené. Po dvoch dňoch čakania padlo rozhodnutie a výsledky boli nakoniec vyhlásené za oficiálne.
Do budúcej VC ma však čaká veľa práce, aby som dokázal svoje miesto v TOP 5 v pretekoch a aby sme na konci sezóny s RED BULLOM slávili titul medzi konštrukrérmi. Pri dobre zvolenej stratégií sa dúfam dočkám aj ďalšieho pódia a opäť zasadnem a napíšem pár riadkov.
3. Jarek Valeček
V kvalifikaci jsem odjel jen tu první protože po zkušenosti z minulého týdne s nevyzpytatelným počasím jsem druhou raději ani nejel což asi byla dobrá volba protože se zase ukázalo že tenhle mód to pěkně mele.
Do závodu jsem nakonec startoval z boxů protože jsem nestihl nastavit auto a postavit se na trať. Ale již v prvním kole byla trať i její okolí poseta jezdci kteří na mokru nezvládli své monoposty a během prvního kola jsem se dostal z 15 na 11 pozici. V podobném duchu pokračovaly i další kola a soupeři postupně ubývali.Mně se taky nevyhly menší karamboly ale vždy se to nakonec obešlo bez většího poškození ale mokro na okruhu v Suzuce
je velice zrádné a menší jezdecká chybička a už to jelo jako po másle.Pak byl závod přerušen a v tu chvíli už jsem byl na 3. a zároveň posledním místě a ztrátou kola na vítěze tak jsem byl zvědav jak to nakonec dopadne. Toť vše. |
| | |
|
Komentáře |
|
Zatím nikdo nekomentoval. Buďte proto první a vložte svůj komentář.
|
|
|
Přidat komentář |
|
Pro přidání komentáře musíte být přihlášený.
|
|
|
|
Servery |
|
|
Shoutbox |
|
|
|